joi, 19 noiembrie 2009

Welcome to the jungle

Ma gandeam ca de cand am inceput sa beau mai des,mi-a intrat parca un reflex in sange,o voce interioara care iese la suprafata abia dupa ce imi iau o doza mica.Ficatul meu care cere 2 beri ca sa se inveseleasca s sa poate functiona corpul la nivelul maxim(nici bauta nici treaza,nu ametita,nu…doar mai cu vlaga).

Doza aia mica de alcool imi da increderea in sine pe care poate nu o am de obicei,imi da nepasarea aia care imi lipseste,ma face safiu si eu nesimtita ca ceilalti,imi da tupeu si argumente.Te prinde in cusca si nu te lasa sa iesi pana cand nu mai bei inca o bere.Si pe cuv meu daca mi-ar placea de acum sa beau altceva inafara de bere.Adik,mai beau vodka(evident in surubelnite) dar doar atunci cand vreau betie grava,la ocazii speciale,cand stiu ca nu tre sa ajung acasa:P.

Anyway,alcoolul nu e bun,stiu asta,dar cand ii vad pe pustanii de varsta mea cum baga tot ce se poate baga si inventeaza tot felul de droguri din medicamente care ii nenorocesc,ii baga in lumea lor si cine stie ce le apare prin fatza in transa aia,prefer sa beau.

Si in plus oamenii beti sunt mult mai simpatici ca oamenii drogati.Pe bune.Dar ma gandesc ce cacat o sa le zic copiilor mei?Cum or sa o duca ei?Ce sa le zic?Ca am prins aproape toate concertele mari rock(toate moka pt mine),ca beam de stingeam,ca mergeam de 4 ori pe an in vama veche,ca fumam marijuana,ca(,) copiam la toate testele si tezele,ma schimbam zeci de gagici pe an,ca stiam toate barurile din bucuresti(si ele ma stiau pe mine).Ce sa ii invat?sa fumeze de la 13 ani?am multe sa ii invat,cel putin stiu ca(,) fata mea o safaca cea mai buna surubelnita din lume si ca randuri de barbati o sa ii stea la picioare si ea nici macar nu va lasa capul jos sa se uite cum se umilesc.Imi mai trebuie un Harley:X:)) si in momentul asta,o bere

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu