joi, 19 noiembrie 2009

Fara regrete

Stii cum e sa te faca toata lumea panarama pt ca iti bati joc de fiecare baiat cu care esti,de fiecare persoana care te iubeste si tine la tine?Imi zic ca sunt nesimitia si ca nu am suflet pt ca profit de eisi apoi le dau cu flit dupa o saptamana pt ca am gasit chiar si cel mai minor defect.

Dar pt mine nu e asa.Exact omul de care mi-a placut mie atat de mult mi-a intors spatele si nici nu a vrut sa ma vada.Cand vezi ca nu poti sa iubesti,pt ca nici unul nu poate sa te satisfaca,nu poti fizic sa simti nimic pt ei pt ca sunt ori atat de prosti,ori urati,ori ciudati,ori pur si simplu indiferenti sau incompatibili.Il vreau pe el,cel care ma fascineaza si care ma face sa vad inimioare roz in autobuz,cel care are privirea aia in care pot sa ma pierd si sa ma joc,cel care ma refuza si ma accepta in acleasi timp,cel care o sa fie un domn,cel care stie sa ma faca sa ma simt o doamna,o femeie,cel care ma respecta fara sa imi faca complimente,cel care ma iubeste fara sa imi zica asta…Si crede-ma ca sunt mult mai nefericiti cei pretentiosi,care pur si simplu nu pot iubi decat cei naivi care iubesc din prima,macar ei simt de fiecare data fuiorul ala,fluturasii din stomac,dragostea aia tampita.

Si eu tot trebuie sa il astept pe tipul ALA…ala de care ma voi putea indragosti.Astept astept mult si bine ca vad ca nu se inghesuie sa apara.Dar in rest,cu duzina vin cei de care pot sa imi bat joc fara sa vreau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu