joi, 19 noiembrie 2009

FRAIERILOR!


Barbatii? barbatii sunt cele mai neevouluate primate…sunt niste animale primare care ajuta doar la perpetuarea speciei.
Barbatul este special prin simplul fapt ca are o bucata de carne in plus fata de noi si,prin voia lui Dumnezeu trebuie sa ne completam reciproc pentru ca rasa noastra sa nu dispara.
Barbatul este doar un instrument de care,noi femeile,ne folosim cu usurintza pentru a ajunge intr-un anumit loc sau pentru a face rost de o suma de bani.Si stiti de ce?Pentru ca am obosit cu toate sa va iubim si sa va apreciem cand,evident nu este cazul,apoi,tot noi,sa realizam ca defapt in tot aces timp am fost incredibil de oarbe si fraiere.
Trebuie doar sa dam de doua ori din pleoape si am obtinut ajutorul unui domn viril si mereu la dispozitia domnisoarelor cu decolteu.
Iar voi,voi fetelor sunteti si mai penibile.
Nu stiti sa va apreciati si sa aveti un gram de respect pt persoana voastra,va aratati bidoanele fara pic de jena,sperand un pic de atentie din partea masculina…care se uita pofticiosi si va catalogheaza.
Chiar am avut prieteni care purtau dialoguri de genul”ba,o stii pe Alina(zic si eu un nume acum)?” “Nu ma,care Alina?” “Hai ma,cum sa nu o stii..aia cu tzatele ca doua pere” “Aaaa…da mha,ce-i cu ea?”..
Si asa mai departe…
Proaste sunteti si fara suparare,e vina voastra ca barbatii isi bat joc de voi,pt ca le permiteti.
Cat despre voi…rasa inferioara,stergeti-va mucii de la nas si apoi uitati-va la o pereche de sani,cacaciosi superficiali ce sunteti.

Pe bune,ce stiti sa faceti voi si noi nu stim?
Sa reparati masini?:)) mare lucru o fi.
Inginerie si robotzei?clar…
Tamplarie?
Carati beton?exista si femei culturiste.
Stiti sa faceti mancare?Stiti cum e sa faceti un copii?Dar sa ii cresteti?
Stiti cum e mentrusruatia luna de luna?
Dar migrenele?
HABAR NU AVETI!
Putem sa deschidem borcanele de muraturi si fara voi,putem sa te intretinem singure,putem sa desurubam becuri…chiar mai bine ca voi.
Daca unul imi gaseste un singur motiv plauzibil pentru care ar trebui sa va apreciem o secunda macar…eu sterg acest post.

si in incheiere

stiu ca sunt rautacioasa,dar chestiile astea 4 mi se par f tari
Întrebare: Ce are 6 picioare, un IQ de 100 si miroase a bere?
Raspuns: Trei barbati în fata televizorului la meciul de fotbal…

Întrebare: De câti barbati e nevoie pentru a schimba o hârtie de sters la baie?
Raspuns: Nu se stie, un astfel de fenomen nu a mai fost observat pâna acum…

Întrebare: Cum se numeste un barbat care si-a pierdut 90% din capacitatea de gândire?
Raspuns: Vaduv…

Întrebare: De ce îsi dau barbatii un nume penisului?
Raspuns: Ca sa stie de cine le e condusa viata…

Întrebare: Ce are o femeie cu doua oua în mâna?
Raspuns: Atentia totala si nepartinita a barbatului…

3 comentarii:

  1. haha bravo! =]
    imi place ca esti pusa pe hartzä :))

    o femee desteapta va stii mereu cum sa manipuleze un barbat,sau sa'i descopere slabiciunile.Stii tu, dar si cand gasesti unul...si simti k nu poti sa`i faci nimic...pai nu mai zic nimic :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai, Antonia! Ce sa iti zic eu tie? Sunt toatal de acord cu ce spui u insa nu e drept din partea ta sa ii cataloghezi pe toti asa. Sunt si baieti/barbati familisti care se pot duce cu copii in parc, pot face mancare, pot tine o familie intreaga. DOAR EI! Eu nu incerc sa te fac sa stergi postul asta pentru ca sunt de acord cu ce spui..nu cu tot dar..

    poate reformulezi..:P pup

    RăspundețiȘtergere