joi, 19 noiembrie 2009

Vama Veche(again and again)

Vama veche…ce e vama veche?

Locul in care te duci atunci cand Bucurestiul nu te mai vrea,cand tu nu il mai vrei pe el.Locul in care din momentul in care pasesti din microbuz incepi sa bei si te opresti doar cand cobori din tren la Bucuresti.Vama este locul in care mergi cu cortul si iti place,locul incare te mananca urechelnitzele dar nu te intereseaza,e locul in care nu te dezbraci niciodata cand te culci pt ca esti prea pilaf,locul in care faci dush numai cu apa rece.Vama e locul in care gasesti cele mai bune clatite si cea mai buna bere.

Imi amintesc cum a fost Folk you,cum strigam”vinovatii fara vina cer sa se faca lumina”si se facea.Imi amintesc cand am baut peste 30 de litri de bere la piraticu moldovenii.Imi amintesc cand m-a plimbat Bompa cin chiloti(si el si eu eram tot in chiloti) ca sa facem cheta.Imi amintesc cand am facut pe pestisorul de aur si am indeplinit dorintele tuturor.Cand am aruncat paharul la rasarit si ucenicul meu l-a gasit si a cumparat covrigi cu cele cateva monezi de pe fund.Imi amintesc cand a venit Leo cu jumatate de rucsac de conserve si ne-a hranit pe toti.Imi amintesc cand s-a imbata Angus si a vomat pe strada,cand a cazut cu wc-ul sau cand a avut Eli o cadere de calciu.

Imi amintesc cum ma plimbam cu Laura si cu Gringo(un catzel ffff mare de jucarie) la 6 dimineata moarte de bete.Imi amintesc cand m-a luat John din Cluj(parca asa il chema) in carca ca sa imi gasesc pritenii la Stuf.Imi amintesc cand am cazut toti ca piesele de domino cand am jucat pe “tiganii” de la zdob si zdub.Imi amintesc De Coco si Frankie cand s-au imbatat pt ca nu mai aveau ce sa fumeze,imi amintesc cand s-a imbata si laura si a borat.Imi amintesc de Vietnam care a dormit cu un caine pe plaja pana la ora 4 ziua si l-am gasit cand ne duceam sa facem baie.Imi amintesc tot de el cand a dormit sub masa din camping pt ca nu a mai ajuns pana la cort:)).Imi amintesc de Victor,patronul din Jack ca nu a vrut sa imi dea pisica pt ca nu puteam sa stau in cumpana si cadeam pe o parte.Imi amintesc cand am facut cheta sa cumparam lopetzele si galetusha sa facem un castel si eu am facut o groapa mare in care cik sa cada oamenii betzi si nu am reusit sa o ascundem.Imi amintesc nopatea aceea frumoasa cand l-am inselat pe Stefan.Imi amintesc filmul din Culcat la care ne-a preocupat mai mult vodka.Imi amintesc de Moise care credca traieste si acum in Vama.Imi amintesc de nebunul ala care a intrat in putza goala in pirati.Imi amintesc cand si-au bagat unii motorul in apa si nu au mai reusit sa il scoata.Imi amintesc cand imi vorbea Vlad delicriciul de balta si Claudiu de vrabiutzele cu caciulitza.Imi amintesc cum si-a pierdut ratza chilotii in apa si a iesit cu salteaua la misloc,care ii cadea dincand in cand.Imi amintesc de Alex si andrei care m-au sunat in ultima zi sale aduc mediacment de palpitatii la inima pt ca experimentasera pe speed.

Imi amintesc de scufitza rosie si de Germanii aia urati cu felinarul.Imi amintesc cum am racit pt ca o ajutam pe Iulia sa faca pipi.Imi amintesc cum m-a urcat Vlad pe barca sa dansez si eu m-am dezechilibrat si am cazut.Imi amintesc concertul Iris,imi amintesc cum faceam baie noaptea.Imi amintesc de Matei si de surubelnitza noastra.Imi amintesc de el…da…Imi amintesc ca am vorbit 2 nopti numai despre prostii si ca m-am indragostit de el si ca nu ilpot iuta nici acum…magica Vama…cine poate uita:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu