joi, 19 noiembrie 2009

Exista ingeri?

Nici nu stiu f bine ce sa scriu.Voiam sa vorbesc despre unul dintre miracolele mamei naturi,sa vorbesc despre ingeri,despre sex,despre printzi pe cai albi…nu stiu nici eu f bine.
Se zice prima dragoste nu se uita niciodata…si observ ca asa e.Nu m-am gandit niciodata ca un om poate schimba vieti si lasa urme.
Si daca stau bine sa ma gandesc acest Sebi a disparut la fel de repede si de misterios cum a si aparut…fara urme, lasand in spatele lui o dara de amintiri inmuiate in lacrimi.
Sebi…hm…Sebi este un tip inalt…blond…inalt…slab…cu parul scurt…blond…cu fatza lunga si ochii mici…blond si inalt.Sebi are un tatuaj de brat si parul scurt…Sebi are ochii mici,fata lunga si…aripi.
Multi spun ca genul de om care isi descrie partenerul si dragostea in general este patetic.Nu,eu nu il consider asa…Tot ce se intampla in jurul nostru are un scop,de aceea cred in destin.
Sebi a fost printul care mi-a aparut in vis si m-a salvat de zmeul cel rau.Sebi a fost mana intinsa unui copil neajutorat,a fost vocea blanda care mi-a mangaiat urechile atunci cand toti tipau la mine,corpul care m-a acoperit si a avut grija de mine…a fost tot…gandurile mele,sperantele mele,visele mele,atingerile mele,toata fiintza mea.
As vrea sa mai pot privi macar o data in ochii aceia caprui,puri si plini de lumina,dar stiu ca e intr-un loc mai bun acum…fericit,asa cum am fost si eu odinioara.
Si mi-e dor de sarutul din lift si de autogara militari, de firul de trandafir,de noptile in care ne plimbam de mana pe Calea Mosilor,de mesajele porcoase la 6 dimineatza,mi-e dor sa mancam impreuna sau sa ne contrazicem,mi-e dor sa ascult “Wind of change” sau “Beauty and the beast” din toata inima,mi-e dor sa plang de fericire…mi-e dor sa fiu a lui.


“Over the hills and far away
He swears he will return one day.
Far from the mountains and the seas,
Back in her arms he swears he`ll be.”

Pt Milea Adrian,care stie ca il iubesc din tot sufletul si ca oriunde ar fi,ma bucur ca e fericit si ii doresc tot binele din lume.
te pup angel. februarie2008

7 comentarii:

  1. Imi place cat de frumos vorbesti de un fost prieten :)

    "lasand in spatele lui o dara de amintiri inmuiate in lacrimi" Asa se intampla cand iubesti...Eu nici puterea de a plange nu mai am, dar mici prelingeri pe obraz, seara inainte sa adorm, tot exista

    RăspundețiȘtergere
  2. Multe lucruri sunt nedrepte, dar ce putem noi face?

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt lucruri triste care trebuie sa ramana in trecut.In viiitor ne asteapta poate clipe mai frumose decat cele pe care le-am trait.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dar cand or veni acele clipe? Sper ca viitorul sa fie cat mai "repede"

    RăspundețiȘtergere
  5. "Se zice prima dragoste nu se uita niciodata…si observ ca asa e.Nu m-am gandit niciodata ca un om poate schimba vieti si lasa urme."

    :| genial.stiu cum e.

    RăspundețiȘtergere