joi, 19 noiembrie 2009

Alte clipe traite,alt epilog(2)

Am ochii inchisi.Vad nimic decat intuneric,gandurile mele sunt prinse in lanturi,nu pot realiza nimic,sunt inconjurata,speriata si neajutorata.

Deschid ochii.Sunt in parc in IOR,pe iarba.Ghemuita,cu gluga pe cap,cu capul pe genunchi.Lumea e trista,o natura moarta,statica.O umbra trista care ne acopera pe toti.O racoare ridicola si deranjanta.Mi-e frig.Tremur.

Ridic capul si vad la 5 metri de mine o mica portiune de pamant neumbrit.Ma ridic si ma mut acolo(si asa nu ar fii observat nimeni la cat de morti erau).Ma asez cu fata spre soare.Ma izbeste o culoare,o caldura,o lumina imensa.Parca ma loveste in moalele capului si ma poseda,ma izbeste de pamant si ma ridica,ma controleaza.Ma uit in soare,nu ma dor ochii,nu suimt nimic.Defapt,nici nu vad nimic.Vad doar o lumina foarte puternica care se revarsa spre mine invaluindu-ma.Ma simt plina de putere si intelepciune.Simt ca plutesc.Ma simt superioara intr-o lume scarbos de ne evouata.Ma simt deasupra lor.Ma simt speciala si aleasa.Realizez ca exista o divinitate suprema,superioara celei in care cred oamenii de rand.Un fel de “demiurg” care,printr-un artificiu omenesc(vezi postul”Acasa la Maria”) ne da puterea sa vedem mai departe demateria lucrurilor care ne inconjoara.M-am simtit speciala pt ca lumina aia imi transmitea ceva si eu puteam intelege,gagisem placerea aia pshicica,orgasmul ala senzorial de care povesteam mai demult…linistea totala,impacarea cu sine insasi.Am gasit ceea ce multi cauta o viata si nu gasesc.

Si stiti de ce am realizat asta la lumina?pt ca echilibrul omului este impartit in doua categorii:cald si rece.

Echilibrul rece este cel in care predomina noaptea,intunericul,umezeala,pamantul.Oamenii carora le place multele,iarna,roua de pe frunze.Oameni ai vietii practice si mreu dinamice.Oameni energici si extravertiti,care isi dau afara energia pozitiva prin sport sau sex.

La echilibrul cald…este vara,primavara.Soare,dimineatza,lumina,nisip,plaja.Oamenii calzi sunt relaxati si calmi.Prefera sa mearga intr-un loc chill unde se pot relaxa si a-si pune ordine in ganduri.Oameni buni organizatori,si buni lideri in general,au puterea de a vedea mai departe de un gand simplu,au o logica complexa.

Iar eu incep sa simt ca fac parte din a doua categorie.Si nu am modelat-o dupa mine…nu vreau sa credeti asta.Eu ma modelez dupa ea…dupa ce amandoua sunt foarte bine definite in mintea mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu