joi, 19 noiembrie 2009

Acasa la Maria...


Si noi ca si alti tineri teribilisti ne-am decis intr-o zi de octombrie sa facem o calatorie pana la Maria.
Poate din cauza anturajului,poate din cauza curiozitatii..(precizez,sunt o persoana f curioasa,nu fiti ca mine).Cativa pustani neexperimentati,o multime de ganduri si o sticla mare de apa...si esti fericit,asa se anuntza prognoza in ziua aceea:).
Ai venit o data,de 2 ori,de 3 ori...da-le dreaku ca nu le-am mai numarat...
Pe parcurs a devenit un hobby,o scapare a noastra de la problemele cotidiene,un alt motiv de ras,ceva ce iti destupa mintea..(NOT!:)))
Si daca stau sa ma gandesc acum toate momentele de neuitat au fost impreuna cu Maria...chiar o sa citez cateva dintre ele.
"Pana la 6 seara ce facem mha? Clatite"
"Marea e mare.S-a marit marimea marii"
"Unde pula mea mi-e mucul?"
"Hai sa le facem si lor metrou,ei nu merita oare?"
"-Ba,tre sa mai bem,nu mai avem bani
-Hai sa mergem la o pomana,tre sa fie un mort in tot Brasovul"
"Lasa-ma ca-s prost dispusa"
"Iesi in mm din camera ca murim asfixiati de ventilatorul ventilatorului care nu se deschide geamul"
"Te futi in cur pe-un kil de branza"
"Sparti trecem pe rosu,comitem o infractiune"
"Nu mai spoii geamul cu iaurt"(asta nici macar nu mi-o amintesc:)))
"E fericire bruta la punga,gogule"
"Da nasul mai in fata,blegule"
"Am imba de miere si dintii sunt albinele"
Si multe multe altele...
Te invaluie si te cutremura,o simti in fiecare mililitru de sange,in fiecare nerv..secunda cu secunda.
Te cuprinde,te ia cu ea,si nu poti face nimic ca sa te impotrivesti...si nici nu vrei,ipocritule,toti stiu ca iti place!
Stii ca fiecare secunda de retardare totala te duce in alte,diferite locuri,toate interesante,toate amuzante...toate iti plac!
Si abia astepti sa vina ziua de maine sa mai auzi o data sfaraitul ala care te unge pe suflet.
Tu o iubesti pe ea si ea te iubeste pe tine...
Si cred ca e de ajuns deocamdata:)

Iti multumim scumpa noastra

Un comentariu: