sâmbătă, 21 noiembrie 2009

M

Stiu,nu mi s-a mai intamplat asta de mult timp,defapt e chiar a doua oara cand mi se intampla dupa atatia ani...
Nu l-am iubit pe Vali,pe Gabi,pe Merlin,pe Stefan(poate putin pe el).pe Catalin,pe Emil,pe Bogdan,pe Costin,Vlad,pe Andrei,pe Razvan,pe Mariuspe Mihaitza,pe Trip sau pe Mircea.Pe Dragos sau pe Alex.Nu i0am iubit pe nici unul.Au fost banali,am crezut ca i-am iubit pana mi-am dat seama ce inseamna defapt sa iubesti,nu platonic.
Nenorocitul de Matei...pai,imi placea de mai mult timp...cam de la concertul lui Angus din Hard Rock Cafe,de cand mi-a dat de intelesca si el ma place,apoi cand m-a condus in statie in iarna aia apoi lovitura de gratie de pe 1 mai.
Cum a putut un om in 2 seri sa ma faca sa ma gandesc la el timp de 9 luni incontinuu?Sa ma faca sa imi imaginez viata mea doar alaturi de el,sa ma gandesc cum mi-ar sta cu numele lui de familie,sa zambesc numai cand imi amintesc de zambetul lui.
Imi amintesc si acum cum ne-am dus la magazin si ne-am cumparat vodka si suc de portocale si ne-am asezat in parcare sa bem,a fost cea mai buna surubelnitza din lume,cea mai buna si a afost fauta de amandoi,amandoi am ajuns impreuna la concluzia asta.Imi amintesc cum jucam adevar sau provocare,pe provocari porcoase cu toate ca nici unul din noi nu avea tupeu sa puna ceva pt actiunea din seara respectiva.Imi amintesc cum stateam fatza in fatza si povesteam,si ma regaseam tot mai mult in ochii lui,ma pierdeam tot mai mult in zambetul lui pervers.Tatuajul lui care m-a cucerit,faptul ca mi-a dat gluga lui cand a inceput sa ploua,masajul lui,cel mai bun masaj pe care mi l-a facut cineva,m-a dus in spate,m-a purtat pe valuri.Am alergat pe nisip si am ras unul de altul.Ne-am spus marile secrete si ne-am intrigat unul pe altul,darfara sa avem contact fizic,fara sa ne atingem unul de celelalt,ce semn poate fii asta?
M-a iubit in seara aia de mai,m-a iubit, se vedea in privirea lui,se vedea sinceritatea,si daca nu era cu aia doi ramanea la loi in camping.Si apoi?A disparut,nu a mai dat nici un semn,nu mi-a mai zis nimic.
Ne-am mai intalnit de 2 ori ocazional,o data pe strada dar el nu m-a vazut si o data la Motorhead...L-am invitat la o surubelnitza,mi-a zis ca vine dar nu m-a mai sunat.Ce a fost cu el,ce a fost seara aia de mai?a fost doar in imaginatia mea?A fost doar dragostea mea servita pe tava?Doar sufletul meu pus in joc??
Apoi in septembrie a plecat in Elvetia la facultate,fara sa zica papa...Si acum se intoarce de Craciun iar eu imi voi pune din nou sufletul in fatza lui si ii voi oferi toata fiinta mea,pt ca numai lui i-o pot oferi,in fond,de ce sa nu i-o dau?daca nu o pot avea altii,sa nu o am nici eu.Daca nu o vrea,o voi arunca la gunoi,poate o va gasi cineva peste ani,putrezita...
Sunt asa de agitata...

2 comentarii:

  1. ba,e total aiurea. Incearca sa te faci indiferenta cat timp va veni. poate te cauta...k doar ati ramas...prieteni? ai sentimentul ca si`a dat seama ca il placi si s`a indepartat ? :-s

    This situation sucks! :|

    RăspundețiȘtergere
  2. e o mare incurcatura si sper sa imi limpezesc gandurile,mai am o luna pana cand vine.
    te vrajit il vrajesc eu,pb e ca sta doar o sapt

    RăspundețiȘtergere