marți, 27 iulie 2010

Jurnal de Paris,ziua 2

Cred ca e 1 noaptea,aseara m am culcat la 10,a fost un drum f lung.Ieri am fost prin marile magazine pariziene si am ramas masca la ce preturi exorbitante au aia la reduceri,romanica noastra ruleaza.Insa orasul e superb,imens dar superb.
Azi am fost si eu ca tot omul la muzeu,la Musee de l`armee mai exact si am revazut toate chestiile monstruase din cele 2 razboaie mondiale si din cel rece,urata treaba.Am mancat ceva de pe drum apoi am fost din nou prin magazine si i am luat mamei o esarfa de matase si mie un sutien f dragut si sweet.Vremea e destul de nasoala si sunt mult prea multi negrii pe aici.Nu stiu ce o sa fac cand o sa trebuiasca sa ma plimb cu nebunele alea 2 singure prin marea asta de oameni.Deci metroul e ca un labirint al durerii si nu as nimeri nici macar statia.Dar orasul...orasul e...wow...atata parfum francez si boutique-uri cu misros de bagheta proaspata,atatea terase retro si atatea aparate foto,mormantul lui napoleon si turnuletul eiffel...wow,asa ceva mai rar gasesti.


to be continued

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu