vineri, 5 martie 2010

Cineva sa ne...




Si cand te gandesti ca in sfarsit a venit primavara,e martie si...ninge.
Te gandesti melanolic la ziele de vara,la zilele alea frumoase,insorite si fara griji in care stateam cu burta la soare,in care cantam la chitara prin parcuri,in care ajungeam dimineata acasa bauta.Zile in care visam sa ma indragostesc si sa fug in lume,zile petrecute in Vama Veche,cu ochelarii pe nas,intinsa pe nisip,murdara,nemachiata,arsa si fericita.
Mi-e dor sa dansez,sa rad,sa tip,sa beau,sa ma plimb goala pe strazi,sa ma joc cu algele sa simt iarba cu picioarele.Sa-mi zambeasca soarele si sa-mi zica(,) ca sunt frumoasa.
Mi-e dor sa am timp sa citesc si sa lenevesc in fata televizorului,sa ma dea mama afara "la joaca" cum zice ea.Mi-e dor de Club A si de Gura Diham si de Mangalia.Mi-e dor de rolele mele si de jacheta mea de blugi cu maneci suflecate si de shapca mea cu jack daniel s.
ce frumos e cand te scoli dimineata
si viata te loveste-n fata
si vrei sa fii ca asta vara
(bronzat si asteptand in gara).
Cu totii stim ca-I frig afara,
Iti piere iar cheful de scoala
Si-atunci iar ne gandim la mare,
Unde distractia e tare!

Cineva sa ne aduca vara inapoi!
Vreau sa fie vara iar, doar pentru noi doi!
Cineva sa ne aduca vara inapoi!
Sa stam iar pe plaja goi, doar noi amandoi!

Stai pe vine, reflectezi
Te indragostesti, n-ai ce sa pierzi!
Intr-una iti spui ca e mai bine,
E mai bine doar cu tine
Si astepti la radio un hit de vara,
Sa uiti de frïgul de afara!
Dar asta nu se-ntampla seara,
Nu se-ntampla decat vara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu