joi, 30 septembrie 2010

Nu stiu...


Caut ceva,poate pe cineva...poate...nici eu nu stiu.Ma trezesc uneori cautand din priviri o prezenta masculna,niste ochi patrunzatori,hotarati,sinceri.Caut in privirile lor o sclipire,o urma de speranta,dar cu totii si-o intorc.
Imi doresc un suflet ranit,un suflet frant si introvertit,dar gata sa se deschida ca o floare pentru oricine isi doreste sa il cunoasca cu adevarat,un suflet care inca mai spera...
Dragostea nu exista pt mine,mi-am dat seama de lucrul asta abia dupa ce au trecut 23 de barbati prin sufletul meu si dupa ce fiecare si a bagat cutitul in cate un colt din inima mea,dupa ce fiecare m-a convins ca nu merita,ca toata viata asta e facuta in bataie de joc,in indiferenta.Si atunci de ce continui sa sper?Sa caut acei doi ochi,acei doi ochi care m-au pacalit de 23 de ori?De ce nu m-ar pacali si a 24-a oara?

"Nu mai vreau deceptii
Vreau seninatate
Nu mai vreau iubire
Voi abandona..."

De ce nu ma las pagubasa?De ce nu ma inchid in mine si de ce nu uit de tot?De ce nu inchid oblonul negru la fereastra mea?Pentru ca fiecare raset,fiecare melodie,fiecare aiureala,nebunie,betie,concert,gluma,bere ma face sa ridic capul si sa cred ca viata este totusi frumoasa.Fiecare prieten,fiecare bataie pe umar,fiecare petrecere...fiecare zambet al meu inseamna speranta,speranta ca cei 2 ochi care nu ma vor minti,poate exista totusi.Poate exista barbatul care va reusi sa smulga sabia infipta in piatra,iar atunci vor rasari 2 trandafiri rosii din spatele meu insangerat.

"Grey would be the color
If I had a heart
....
I just want something I can never have"
Iar toata omenirea isi va relua fluxul,ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic,ca si cum noi nu am exista,vor sterge totul cu guma si o vom lua de la capat,vom uita de tot,vom zambi ca niste copii intr-o lume noua,iar pe cer se va zari timid un nou rasarit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu